zondag 22 september 2019

FARAO'S ZONDER GOUD 2 IS KLAAR !


     













  FARAO’S ZONDER GOUD                            2

                                                                  Etienne Cloots




Het is enkele maanden stil geweest op mijn blog, maar niet in mijn hoofd. Ik heb net de laatste hand gelegd aan mijn 6e boek : Farao's zonder goud 2, waarin ik mijn ervaringen van de voorbije 15 jaar met FACE en de straatkinderen van Caïro gebundeld heb. Nu begint het echte werk : sponsors vinden om de drukkosten te betalen, een uitgever - ik denk het niet - en vooral supporters die het graag willen lezen. Ik hoop dat het lukt ; de opbrengst zal vanzelfsprekend naar FACE gaan, die elke euro kan gebruiken op dit moment, gezien de zwakke economische toestand in Egypte en de alsmaar stijgende prijzen van basisgoederen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief

Bijdragers