vrijdag 9 november 2018

WERKBEZOEK CAIRO








Ik ben net terug van een werkbezoek aan de projecten van FACE in Caïro
(zoals steeds draag ik mijn reis- en verblijfskosten vanzelfsprekend zelf)
Dankzij de steun van Egyptair kon ik (gratis) 65 Kg. hulpgoederen meenemen;
Met de opbrengst van onze (uitgeregende)rommelmarkt en dankzij enkele trouwe sponsors kon ik ginder voor het weeshuis van Maadi (baby’s en kleuters tot 3j) kopen :
25 matrassen, een watercooler, binnen- en buitenspeelgoed (3 afrijzers, schommels etc.) uit de lokale Ikea.
Voor de meisjes in de weeshuizen van Benha en Obour 1 had ik een grote zak poppen, eentje met speelgoed en een zak nieuwe kledij;
Voor de jongens in het weeshuis van Obour 2 had ik schoolgerief, gezelschapsspelletjes, allerlei gadgets en sportkledij;
En voor het crisiscentrum voor straatkinderen in  El Salaam had ik voor iedereen die in het residentieel gedeelte verblijft nieuwe sportkledij geschonken door de Nationale Loterij.

Missie geslaagd !
In naam van alle kinderen van FACE en “De Dendervrienden van FACE” HARTELIJK DANK IEDEREEN VOOR ALLE STEUN !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief

Bijdragers